A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a korábbi évek sikerét látva idén negyedik alkalommal is megrendezte a Call Center Hangszépségversenyt, melyre a hazai call centerek, ügyfélszolgálatok munkatársai október 9-ig jelentkezhettek hanganyagukkal.
A feltöltött hanganyag alapján szakmai zsűri választotta ki a 10 legjobb versenyzőt, a végeredményből pedig a Kreatív oldalán zajlott a közönségszavazás.
Mitől szép egy hang?
„A szép hang azonnal levesz a lábadról, márpedig ehhez kevés a kellemes tónus és tiszta artikuláció. Ehhez az kell, hogy a hang gazdája kedves akarjon lenni azzal a sokszor ismeretlen ügyféllel, aki felhívta őt.
A jó ügyfélszolgálatos tehát olyan, akit azonnal bizalmamba fogadok, amint megszólal. Már a hangjából hallom, hogy fontos vagyok neki és megoldást akar találni a problémámra. Ha pedig ez az érzés megvan, az azt is sugallja, hogy egy szép hang korántsem csak kellemes plusz, hanem valódi szakmai kvalitás egy ügyfélszolgálatos, contact centeres számára.” – mondta Szerényi Szabolcs a Kreatív szerkesztője.
Kolléganőnk MÁCSAI KRISZTINA is jelentkezett a szépségversenyre, mely kapcsán megkérdeztem Őt:
Hogyan szereztél tudomást a versenyről?
Egy kollégám hívta fel a figyelmemet az idei immáron negyedik éve megtartott versenyre.
Indultál korábban hasonló versenyen?
Nem, korábban nem volt tudomásom ilyen jellegű megmérettetésről.
Mi volt a feladat?
Egy konkrét szöveget kellett hanganyagban elküldeni, amivel kapcsolatban érdekességként elmondom, hogy itt a cég udvarán az autómban ülve rögzítettem.
Mi bátorított arra, hogy indulj a versenyen?
Alapvetően szeretem a kihívásokat és erős bennem a versenyszellem is. Ami igazán döntő volt e kérdésben, az, hogy a munkám során nagyon sok ügyféltől kaptam pozitív visszajelzést a kellemes hangom kapcsán.
Pontosan mit mondanak a felhívott Partnerek?
Például „Krisztina, a magácska hangja mindig bearanyozza a napom!”; „Már vártam a hívását, mert az ön hangja mindig jobb kedvre derít”.
Milyen élményeket adott neked ez a verseny?
Mivel ez volt az első alkalom, hogy jelentkeztem, a hanganyag leadását követően volt némi izgalom, aztán vártam. Néhány nap múltán megérkezett a versenyt kiíró cégnek a visszajelzése miszerint belekerültem a legjobb tízbe. Ez olyan eufórikus örömmel töltött el, mintha világbajnokságot nyertem volna. A kollégák elismerő gratulációja csak tetézte ezt az örömet, ám az igazi elismerés az ügyfelektől érkezett, akik tudtak a versenyről, és drukkoltak nekem.
Hány induló volt idén a versenyen?
A Díjátadón hangzott el, hogy több, mint 400 jelentkező volt, akik a legszebb női illetve férfi hangra pályáztak.
Jövőre is indulsz a versenyen?
Igen, úgy döntöttem, hogy jövőre is megmérettetem magam, és bíztatom a csengő-bongó hangú kollégáimat is, hogy pályázzanak, hisz dobogósnak lenni egy életre szóló élmény.
Gratulálunk! Büszkék vagyunk rád Kriszta!
http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/