Gyakori kérdések | ClearWater ballonos víz, vízautomata, vízadagoló, ásványvíz, ballonos ásványvíz, vizes ballon | ClearWater

0. Érdeklődés a szolgáltatás iránt

0.1 Még nem vagyok ügyfél, de érdeklődöm a szolgáltatás iránt. Mi a teendő?

1. Bejelentkezés

1.1 Hogyan tudok a weboldalra bejelentkezni?
1.2 Nem tudom a jelszavam. Mi a teendő?
1.3 A jelszó emlékeztető a következő hibaüzenetet dobja: “A megadott ügyfélkód vagy
e-mail cím nem megfelelő.”

1.4 Bejelentkezés után, hol találom az adataimat?
1.5 Hogyan változtathatok az adataimon?

2. Rendelés leadása

2.1 Hogyan tudok a weboldalon keresztül rendelés leadni?
2.2 Változtathatok a következő szállítás időpontján?
2.3 Hogyan tekinthetem meg a kosár tartalmát? Hogyan végelegesíthetem a rendelésem?
2.4 Honnan tudhatom, hogy sikerült-e a megrendelés?

3. Ha gyors segítségre van szüksége

3.1 Miért nem működik a készülék?
3.2 Hogyan lehetne hidegebb a víz?
3.3 Csak langyos a meleg víz, mit kellene tenni, hogy forró legyen?
3.4 Nagyon hangos a gép, mit csináljak?
3.5 Elől folyik a gép. Milyen gyakran kell a kis tálcát üríteni?
3.6 Miért folyhat a szódavíz a gépbe?
3.7 Nem jön szóda a gépből. Mi lehet az oka?
3.8 Egyéb problémám van a vízadagolóval.


0. Érdeklődés a szolgáltatás iránt

0.1 Még nem vagyok ügyfél, de érdeklődöm a szolgáltatás iránt. Mi a teendő?
Amennyiben még nem ügyfelünk, de érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, az oldal jobb oldalán található “VISSZAHÍVÁST KÉREK!” felületen keresztül küldhet nekünk értesítőt, és az Ön által megadott elérhetőségek egyikén, a kért időpontban visszahívjuk.
Kérjük, az adatokat pontosan töltse ki, a félreértések elkerülése érdekében!

Ha közvetlenül szeretne velünk kapcsolatba lépni, elérhetőségeinket a Kapcsolat menüpont alatt megtalálhatja.


Bejelentkezés

1.1 Hogyan tudok a weboldalra bejelentkezni?
A weboldal jobb felső sarkában található Belépés gombra kattintva, vevőkódja és jelszava segítségével tud bejelentkezni.

1.2 Nem tudom a jelszavam. Mi a teendő?
Amennyiben új ügyfelünk és még nem jelentkezett be korábban a weboldalunkra, a belépéshez szükséges jelszót az értékesítő kollégánktól kell kérnie e-mailben vagy telefonon.
Abban az esetben, ha korábban már bejelentkezett weboldalunkra és megerősítette e-mail címét, úgy az “Elfelejtette a jelszavát?” gombra kattintva, az “Elfelejtett jelszó” menüpontban kérhet jelszóemlékeztetőt.

1.3 A jelszóemlékeztető azt a hibaüzenetet dobja, hogy “A megadott ügyfélkód vagy e-mail cím nem megfelelő.”
Az Ön által megadott vevőkódhoz feltehetően más e-mail cím tartozik. Amennyiben elfelejtette, hogy milyen e-mail címet adott meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal.

1.4 Bejelentkezés után, hol találom az adataimat?
Miután sikeresen bejelentkezett, az oldal fejlécében, a nevére kattintva tekintheti meg a “Felhasználói adatok” menüpontot.

1.5 Hogyan változtathatok az adataimon?
Online felületen jelenleg csak az e-mail címét és jelszavát módosíthatja. Továbbá leiratkozhat a hírlevélről.


Rendelés leadása

2.1 Hogyan tudok a weboldalon keresztül rendelés leadni?
A rendelés leadásához először be kell jelentkeznie.
Bejelentkezés után az oldalon látható termékkategóriák alatt választhatja ki a rendelni kívánt termékeket.

2.2 Változtathatok a következő szállítás időpontján?
Jelenleg online rendelés esetén, csak a rendszer által ajánlott szállítási dátumra tudjuk a rendelést rögzíteni.
Amennyiben Önnek ez nem megfelelő, kérjük, rendelését a vevőszolgálaton keresztül adja le.

2.3 Hogyan tekinthetem meg a kosár tartalmát? Hogyan véglegesíthetem a rendelésem?
Mind a két esetben, az oldal fejlécében található kosár ikonra kattintva tekintheti meg a kosárba helyezett tételeket.

A rendelését a “Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti.

2.4 Honnan tudhatom, hogy sikerült a megrendelés?
Online rendelés leadásakor visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre.
Továbbá, a “Felhasználói adatok” menüpont alatt, a “Nyitott rendelések” opciót választva láthatja a leadott, de még nem szállított vagy számlázott rendeléseit.

Amennyiben nem kapott visszaigazoló e-mailt és/vagy a “Nyitott rendelések” alatt sem látja a rendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal.


Lehetséges működési problémák elhárítása

3.1 Miért nem működik a készülék?
Nincs a konnektorban áram:
– Ellenőrizze egy másik elektromos készülékkel a konnektort.

A készülék nincs bedugva:
– Csatlakoztassa a készüléket az elektromos hálózathoz.

Ellenőrizze a vízkieresztő csöveket:
– Dugulásmentesnek kell lenniük.

Ellenőrizze, hogy a ballon kiürült-e. Ha igen, cseréljen ballont.

Balloncsere (teljesen leürült berendezés) és gép esetén:
– Nyissa meg először a melegvizes csapot mindaddig, amíg levegőmentesen folyik a melegvizes csapból a víz.
– Ha már a melegvizes csapból levegőmentesen folyik a víz, akkor a hidegvizes csapot is nyissa meg addig, amíg a víz nem folyik levegőmentesen.

Balloncsere után, ha a fent leírt légtelenítési lépések bármelyike nem sikeres, akkor a ballont 2-3 alkalommal meg kell nyomni, hogy a beszorult levegő távozhasson a csövekből.

3.2 Hogyan lehetne hidegebb a víz?
Ellenőrizze a készülék elhelyezését, gondoskodjon a helyes elhelyezés kiválasztásáról az alábbiak szerint:
– A készülék ne legyen túl közel fűtőberendezésekhez.
– A készüléket ne érje közvetlen napsugárzás.
– A készüléket ne tegye túl közel a falhoz, hagyjon elegendő szellőzési helyet a
készülék hátsó része és a fal között.

Egyszerre vagy rövid időn belül nagy mennyiségű (3 liternél több) vizet vételezett a berendezésből:
– A ballonból a berendezés belső tartályába kerülő víz lehűtése kb. 20 perc alatt történik meg. Ezt követően ismét tud hidegvizet venni.

3.3 Csak langyos a meleg víz, mit kellene tenni, hogy forró legyen?
Ellenőrizze, hogy a fűtés kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e.
– Ha nincs, akkor kapcsolja be a kapcsolót.
– Ha a helyiség hőmérséklete túl alacsony, előfordulhat, hogy nem elég forró a víz. Ideális hőmérséklet 20-26 Celsius-fok./p>

3.4 Nagyon hangos a gép, mit csináljak?
A készülék egyenetlen talajon áll:
– Helyezze szilárd, sík felületre.

Valamilyen tárgy hozzáér a készülék hátoldalához:
– Távolítsa el az érintkező tárgyat.

A készülékben lévő CO2 palack elmozdult:
– Áramtalanítsa a készüléket.
– Vegye le a berendezés oldalajtaját, előlapját és ellenőrizze a CO2 palack elhelyezését.

3.5 Elől folyik a gép. Milyen gyakran kell a kis tálcát üríteni?
Naponta akár többször is szükségessé válhat a csepptálca ürítése.

3.6 Miért folyhat a szódavíz a gépbe?
Előfordulhat, hogy a szódakifolyócső elmozdult, ilyenkor kézzel a helyére kell illeszteni.

3.7 Nem jön szóda a gépből. Mi lehet az oka?
Ellenőrizni kell, hogy a CO2 tartály kiürült-e.

A készülékben lévő CO2 palack töltöttségének ellenőrzése:
– Áramtalanítsa a készüléket.
– Vegye le a berendezés oldalajtaját, vagy előlapját és ellenőrizze mozgatás mellett a CO2 tartály
töltöttségét.
– Ha van a palackon nyomásszabályzó, azon is ellenőrizheti, hogy kifogyott-e a palack.

3.8 Egyéb problémám van a vízadagolóval.
Egyéb probléma esetén, kérjük látogasson el az Általános Hibaelhárítás oldalra, ahonnan az adott géptípushoz letöltheti a segédletet.

Partnereink