T. Cím!
Meg vagyunk elégedve ezidáig, mind a víz minőségével, mint az automatával. Reméljük ez így marad a jövőben is.
További jó munkát kívánunk!

Borsosné Krisztina

Évek óta rendelek a Clearwatertől. A mai napra is rendeltünk újabb ballon vizet. Annyi kérésem volt, hogy délután hozzák ki, mivel délelőtt nem vagyunk bent a cégnél. A számla sajnos rossz névre lett kiállítva, ellenben rá volt írva, hogy 13:00 után kérjük a szállítást.
A fiatalember 11:00-kor jelent meg nálunk! Emiatt meg kellett kérnem egy 60 év feletti ismerős “nénit”, hogy legyen kedves kifizetni és átvenni a vizes ballonokat. Az üres palackokat a pincében tároljuk, és az új, bontatlan ballonokat is. A fiatalember ledobta őket a szoba közepére, eszébe sem jutott segíteni levinni a vizet a pincébe. Nem probléma, megoldjuk! A 11 óra miatt sem vagyok annyira mérges. Elleben a téves számlázási cím miatt igen!
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték velem, hogy ez akkor sem javítható (stornózható / rontottként visszavehető) ha visszaküldöm ezt a számlát. Nem igazán értem miért?! Pedig szépen kértem a hölgyet, nem vagyok asztal csapkodó típus! Azért halkan megsúgom, hogy bármilyen számlát lehet stornózni, vagy rontottként kezelni. Annyi a lényeg, hogy az eredeti számla ebben az esetben visszakerüljön a kiállítóhoz. Ezzel a darab papírral, ami másis cégnek a nevére szól … nem sokra megyek!
Tudom, nem kellene ezen fennakadnom, de úgy gondolom ezt nem engedhetik meg maguknak ők sem! Már csak azért sem, mert ugyan ilyen jó minőségű vizet (mert az ellen nincs kifogásom) máshonnan is be tudok szerezni, mégpedig olcsóbban. Annyi a különbség, hogy tőlük kihozza az “udvarias futár gyerek”, a nagy kék áruházba meg nekem kell becsattognom érte. Viszont a m-nál pontosan 500 Ft-tal olcsóbb, mint a CV-nél!!
Tudom, menjek oda! Megyek is!
Nyáron minimum havi 2 ballonnal rendelek. 1000 Ft-ot nekem megér, hogy nem flegma futár hozza a vizet, hogy nem kell szivességet kérnem senkitől, mert rosszkor jön a futár, hogy a saját cégem nevére kapom a számlát és el tudom számolni.
Nincs harag, tudom, nem nagy veszteség a CV-nek, ellenben nekem kevesebb idegeskedés! :)
További szép napot mindenkinek!

Mosrcos ügyfél

Egy hétig nem voltam itthon .
Hazajőve szomorúan tapasztaltam , hogy elmaradt a a pénteki tel . hívás , így kimaradt 1 hét , s én víz nélkül maradtam .
Jó lenne , ha minden héten fel tudnának hívni , hogy ne kelljen szomjhalált halnom , vagy a boltból cipekednem .
Amúgy : minden OK!

Medve Jánosné

A ClearWater ügyfélszolgálata példásan végzi munkáját, a víz minőségével sem volt még probléma. Az esetlegesen adódó hibákat (gép működésével kapcsolatos, de ez teljesen normális, nem tűrhetetlen rendellenesség!) azonnali hatállyal orvosolják, korrektül járnak el.

Az a hozzáállás, amit az ügyfelekkel kapcsolatban tanúsítanak, kifogástalan!

Szunyogh Piroska

A cég kiváló minőségű vizet szállít, emellett a vízadagoló berendezés is illik az iroda megjelenéséhez. Környezettudatosan gondolkodnak, aminek az egyik jele a időzítő kapcsoló.

Eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom.

Szász Balázs

Szuper a gép, a víz.Minden rendben lenne de ha a futár srác még egyszer ilyen flegma lesz és úgy közlekedik a lakásban mintha otthon lenne akkor “kivágom”.

Cseh János

Írja meg ön is véleményét!

Partnereink