0. Érdeklődés a szolgáltatás iránt

0.1 Még nem vagyok ügyfél, de érdeklődöm a szolgáltatás iránt. Mi a teendő?

1. Bejelentkezés

1.1 Hogyan tudok a weboldalra bejelentkezni?
1.2 A számlán vagy a szállítólevélen a jelszó helyén “MEGVÁLTOZTATVA” felirat szerepel.
Mi a teendő?

1.3 Nem tudom a jelszavam. Mi a teendő?
1.4 A jelszó emlékeztető a következő hibaüzenetet dobja: “A megadott ügyfélkód vagy
e-mail cím nem megfelelő.”

1.5 Bejelentkezés után, hol találom az adataimat?
1.6 Hogyan változtathatok az adataimon?

2. Rendelés leadása

2.1 Hogyan tudok a weboldalon keresztül rendelés leadni?
2.2 Változtathatok a következő szállítás időpontján?
2.3 Hogyan tekinthetem meg a kosár tartalmát? Hogyan végelegesíthetem a rendelésem?
2.4 Honnan tudhatom, hogy sikerült-e a megrendelés?

3. Ha gyors segítségre van szüksége

3.1 Miért nem működik a készülék?
3.2 Hogyan lehetne hidegebb a víz?
3.3 Csak langyos a meleg víz, mit kellene tenni, hogy forró legyen?
3.4 Nagyon hangos a gép, mit csináljak?
3.5 Elől folyik a gép. Milyen gyakran kell a kis tálcát üríteni?
3.6 Miért folyhat a szódavíz a gépbe?
3.7 Nem jön szóda a gépből. Mi lehet az oka?


0. Érdeklődés a szolgáltatás iránt

0.1 Még nem vagyok ügyfél, de érdeklődöm a szolgáltatás iránt. Mi a teendő?
Amennyiben még nem ügyfelünk, de érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, az oldal jobb oldalán
található “ÉRDEKLŐDÉS” felületen keresztül küldhet nekünk értesítőt, és Mi visszahívjuk Önt
az Ön által megadott elérhetőségek egyikén,a kért időpontban.
Kérjük, az adatokat pontosan töltse ki, a félreértések elkerülése végett.

Ha közvetlenül szeretne velünk kapcsolatba lépni, a Kapcsolat menüpont alatt megtalálhatja
elérhetőségeinket.


Bejelentkezés

1.1 Hogyan tudok a weboldalra bejelentkezni?
Rendelés leadásához először be kell jelentkeznie.
Amennyiben még nem lépett be a weboldalunkra, az ehhez szükséges információkat a számlán,
illetve a szállítólevélen találhatja meg. A vevőkód a számlán a számla fogadó mellett,
szállítólevélen a szállítási cím felirat mellett található hatjegyű számsor.

A jelszó a számlán és a szállítólevélen található „Online jelszó” szöveg mellett található ötjegyű
számsor.

Amennyiben Önöknek a vízkiszállítás szállítólevéllel történik, kérjük a szállítólevélen szereplő
adatokkal jelentkezzen be.


Clearwater által kibocsájtott számla mintája

Clearwater által kibocsájtott szállítólevél mintája
Számla Minta Szállítólevél Minta

A jelszó kizárólag 2013 május 6. után kibocsátott számlákon és szállítóleveleken szerepel.

1.2 A számlán vagy a szállítólevélen a jelszó helyén “MEGVÁLTOZTATVA” felirat szerepel. Mi a teendő?
Ez a felirat abban az esetben jelenik meg, ha Ön már módosította a jelszavát weboldalon keresztül.
Biztonsági okoból, ezt a továbbiakban nem írjuk ki a számlára, szállítólevélre.

1.3 Nem tudom a jelszavam. Mi a teendő?
Amennyiben elfelejtette jelszavát, de még nem módosította azt korábban a weboldalon keresztül, akkor a számlán, illetve
szállítólevélen találhatja meg azt az “Online jelszó” mellett.

Abban az esetben ha a számlán vagy szállítólevélen “MEGVÁLTOZTATVA” szöveg szerepel a jelszó helyén, használja az
“Elfelejtett jelszó” menüpontot.
Ezt az oldal jobb felső sarkában találhatja meg.

1.4 A jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet dobja, hogy “A megadott ügyfélkód vagy e-mail cím nem megfelelő.”
Az Ön által megadott vevőkódhoz feltehetően más e-mail cím tartozik. Amennyiben elfelejtette, hogy milyen e-mail címet
adott meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal.

1.5 Bejelentkezés után, hol találom az adataimat?
Miután sikeresen bejelentkezett, az oldal fejlécében, a nevére kattintva tekintheti meg a felhasználói adatok menüpontot.

1.6 Hogyan változtathatok az adataimon?
Online felületen jelenleg csak az e-mail címét és jelszavát módosíthatja. Továbbá leiratkozhat a hírlevélről.


Rendelés leadása

2.1 Hogyan tudok a weboldalon keresztül rendelés leadni?
A rendelés leadásához először be kell jelentkeznie.
Bejelentkezés után, az oldalon látható termékkategóriák alatt választhatja ki a rendelni kívánt termékeket.

2.2 Változtathatok a következő szállítás időpontján?
Jelenleg online rendelés esetén, csak a rendszer által ajánlott szállítási dátumra tudjuk a rendelést rögzíteni.
Amennyiben Önnek ez nem megfelelő, kérjük rendelését a vevőszolgálaton keresztül adja le.

2.3 Hogyan tekinthetem meg a kosár tartalmát? Hogyan végelegesíthetem a rendelésem?
Mind a két esetben, az oldal fejlécében található kosár ikonra kattintva tekintheti meg a kosárba helyezett tételeket.

A rendelését a Megrendelés gombra kattintva végelegesítheti.

2.4 Honnan tudhatom, hogy sikerült-e a megrendelés?
Online rendelés leadásakor visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre.
Továbbá a felhasználói adatok menüpont alatt, a Nyitott rendelések opciót választva, láthatja a leadott,
de még nem szállított vagy számlázott rendeléseit.

Amennyiben nem kapott visszaigazoló e-mailt és/vagy a Nyitott rendelések alatt sem látja a rendelését,
kérjük vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal.


Lehetséges működési problémák elhárítása

3.1 Miért nem működik a készülék?
Nincs a konnektorban áram:
– Ellenőrizze egy másik elektromos készülékkel a konnektort.

A készülék nincs bedugva:
– Csatlakoztassa a készüléket az elektromos hálózathoz.

Ellenőrizze a víz kieresztő csöveket:
– Dugulásmentesnek kell lenniük.

Ellenőrizze, hogy a ballon kiürült –e, ha igen cseréljen ballont.

Balloncsere (teljesen leürült berendezés) és gép esetén:
– Nyissa meg először a meleg vizes csapot mindaddig, amíg levegőmentesen folyik a
melegvizes csapból a víz.
– Ha már a meleg vizes csapból levegőmentesen folyik a víz, akkor a hideg vizes csapot is
nyissa meg addig, amíg a víz nem folyik levegőmentesen.

Balloncsere után, ha a fent leírt légtelenítési lejárások bármelyike nem sikeres, akkor a ballont 2-szer 3-szor meg kell nyomni, hogy a beszorult levegő távozhasson a csövekből.

3.2 Hogyan lehetne hidegebb a víz?
Ellenőrizze a készülék elhelyezését, gondoskodjon a helyes elhelyezés kiválasztásáról az alábbiak szerint:
– A készülék ne legyen túl közel fűtőberendezésekhez.
– A készüléket ne érje közvetlen napsugárzás.
– A készüléket ne tegye túl közel a falhoz, hagyjon elegendő szellőzési helyet a
készülék hátsó része és a fal között.

Egyszerre vagy rövid időn belül nagy mennyiségű (3liternél több) vizet vételezett a berendezésből:
– A ballonból a berendezés belső tartályába kerülő víz lehűtése kb. 20 perc alatt történik meg,
ezt követően, megint tud hidegvizet venni.

3.3 Csak langyos a meleg víz, mit kellene tenni, hogy forró legyen?
Ellenőrizze, hogy a fűtés kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e?
– Ha nincs, akkor kapcsolja be a kapcsolót.
– Ha a helyiség hőmérséklete túl alacsony előfordulhat ilyen. Ideális hőmérséklet 20-26 C-fok.

3.4 Nagyon hangos a gép, mit csináljak?
A készülék egyenetlen talajon áll:
– Helyezze szilárd, sík felületre.

Valamilyen tárgy hozzáér a készülék hátoldalához:
– Távolítsa el az érintkező tárgyat.

A készülékben lévő CO2 palack elmozdult:
– Áramtalanítsa a készüléket.
– Vegye le a berendezés oldal ajtaját, előlapját és
ellenőrizze a CO2 palack elhelyezését.

3.5 Elől folyik a gép. Milyen gyakran kell a kis tálcát üríteni?
Naponta akár többször is szükségessé válhat a csepptálca ürítése.

3.6 Miért folyhat a szódavíz a gépbe?
Előfordulhat, hogy a szódakifolyócső elmozdult, ilyenkor kézzel a helyére kell illeszteni.

3.7 Nem jön szóda a gépből. Mi lehet az oka?
Ellenőrizni kell, hogy a CO2 tartály kiürült-e.

A készülékben lévő CO2 palack töltöttségének ellenőrzése:
– Áramtalanítsa a készüléket.
– Vegye le a berendezés oldalajtaját, vagy előlapját és ellenőrizze mozgatás mellett a CO2 tartály
töltöttségét.
– Ha van a palackon nyomásszabályzó, azon is ellenőrizheti, kifogyott-e a palack.

Partnereink